گاوصندوق آسانسوری نسوز و دو طبقه

گاوصندوق آسانسوری نسوز و دو طبقه

گاوصندوق اسانسوری از موارد امنیتی آن می توان دارای قفل رمزی بودن از طریق کیبورد بر روی آن تنظیم شده دانست، می توان این رمز را بصورت برنامه ریزی شده ای تنظیم نمود، و به علت چراغ داشتن صفحه کلید در تاریکی نیز می توانید به راحتی با رمز آن کار نمایید. چراغ های صفحه کلید مورد نظر تنها بوسیله یک باتری کوچک تامین نیرو می نمایند. البته دارای کلید اضافی ای نیز می باشد که می توانید در صورت لزوم از آن نیز بهره بگیرید.

گاوصندوق آسانسوری نسوز

بله، البته که گاوصندوق آسانسوری نسبتا گران قیمت محسوب می گردد، ولی زمانی که باعث سالم نگه داشته شدن دارایی های شما گردد، آن زمان شما ارزش واقعی آن را خواهید شناخت.

گاوصندوق آسانسوری

این سیستم می تواند حتی در آتش سوزی های شدید نیز تا مدت دو ساعت از اموال شما نگهداری نماید. بنابراین باعث می شود تا شما هزینه ای چند برابری را برای خسارت دارایی های خود نپردازید. البته در هنگام سرقت نیز دارای مزایای زیادی می باشد، علاوه بر این که ضد سرقت بوده و از جنسی محکم می باشد، دارای دو نوع قفل کلیدی و رمزی است، در ضمن به قدری سنگین است که هیچ سارقی قادر به بلند کردن و بردن آن نخواهد بود. در واقع با این توصیف شما قطعا ارزش دارایی ای را که با پرداخت هزینه زیادی بدست آورده اید را خواهید دانست.

ضد آتش بودن گاوصندوق آسانسوری

بمنظور شناخت میزان ضد آتش بودن گاوصندوق اسانسوری، باید برای مدت نیم ساعت آن را تحت حرارت زیادی قرار دهیم. میزان مقاومت این محصول در برابر حرارت حدود چهار برابر بیشتر از محصولات و گاوصندوق های مشابه می باشد.به غیر از سنگین وزن بودن، دارای اهرمی اضافی نیز می باشد که می توانید آن را در زمین یا دیوار قرار داده و به این ترتیب میزان امنیت آن را نیز افزایش دهید.

گاوصندوق آسانسوری دو طبقه

گاوصندوق آسانسوری دو طبقه

در داخل فضای آن دارای دو طبفه جداگانه بوده که می توانید موارد متفاوتی را در درون آن ذخیره سازی نمایید، به غیر از این دو طبقه، یک کابینت مخصوص نیز در آن تعبیه شده است که دارای دو نوع قفل است، (علاوه بر دو قفل ورودی) این دو نوع قفل نیز یکی رمزی است و دیگری با کلید قفل می شود و می توانید دارایی های را که دارای ارزشی بیشتر می باشند مانند جواهرات را در داخل آن نگهداری نمایید.

گاوصندوق آسانسوری مناسب برای وسایل قیمتی

این مدل گاوصندوق آسانسوری شکلی همانند یک کتاب دارد که می توانید آن را در داخل جا کتابی خود قرار دهید و شناسایی آن کاری بسیار دشوار خواهد بود. ضریب ایمنی آن نیز بیار بالاست، باز کردن آن کاری بسیار دشوار می باشد، می توانید برای مثال گوشی تلفن همراه خود را در داخل آن جای داده و با خیال راحت به سایر امور خود بپردازید. این کتاب معمولی بصورت یک فرهنگ لغت طراحی می شود، و زمانی که در داخل قفسه کتاب ها جای می گیرد، شناسایی آن از میان کتاب ها بسیار دشوار می باشد. با این شکل شمایل می تواند باعث فریب سارقان گردیده و آن ها را از جستجوی تمامی کتاب های داخل قفسه ها منصرف سازد.

 

قیمت گاوصندوق آسانسوری

موارد مختلفی بر قیمت گاوصندوق آسانسوری تاثیر گذار هستند. برای اطلاع از قیمت انواع گاوصندوق آسانسوری میتوانید با کارشناسان جواهران باکس مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید.

گاوصندوق آسانسوری با قفل ترکیبی

قفل ترکیبی گاوصندوق آسانسوری احتمالا برای محافظت از اشیای قیمتی داخل آن بسیار مناسب بوده و می توانید وسائل خود را با خیالی آسوده از دست همسایه فضول و یا کودکان کنجکاو خود پنهان نمایید. ترکیب رمزی کلیدی این محصول باعث می شود تا مراحل باز کردن آن نیازمند دانستن رمز مورد نظر و در عین حال داشتن کلید متناسب خواهد بود.

گاوصندوق آسانسوری با قفل ترکیبی

گاوصندوق آسانسوری در سه اندازه و طرح مختلف به بازار آورده شده است، و به گاوصندوق های کتابی معروف گردیده اند. آن ها به راحتی در قفسه کتابخانه جای گرفته و زیبایی ای خاص را نیز دارا می باشند. در داخل این مدل از گاوصندوق آسانسوری می توان وسایل قیمتی ای جای داد، البته برای وسائل کوچک مانند جواهرات و یا اوراق بهادار در داخل این مدل از گاوصندوق ها به اندازه کافی فضا وجود خواهد داشت. بعلاوه قیمت این محصول نیز به قدری اندک می باشد که تقریبا در دسترس هر فردی در جامعه قرار خواهد داشت.

 

منبع :  گاوصندوق آسانسوری





:: برچسب‌ها: گاوصندوق , گاوصندوق آسانسوری , قیمت گاوصندوق آسانسوری , گاوصندوق ویترینی آسانسوری , گاوصندوق اسانسوری طلافروشی , گاوصندوق ویترینی , گاوصندوق طلا فروشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Admin
تاریخ : 1 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: